понедељак, 10. фебруар 2014.

PILETINA SA MLINCIMA

Pre par godina sam radila u jednom Beogradskom prestižnom restoranu i tada sam prvi put čula za mlince. Tamo se služe sa ćuretinom pa nešto nisam bila oduševljena da ih probam ali kada sam videla kolika je potražnja za njima i koliko ljudi ovo jelo smatra velikim specijalitetom morala sam da ih gricnem :). Moja nepca su uživala a ja sam se bukvalno zaljubila u tu ukusnu hranu i nisam ni osetila da je ćuretina u pitanju. Posle nekog vremena sam mlince pronašla na lokalnoj pijaci i malo se raspitala kako se spremaju. Mlince inače možete kupiti na skoro svakoj pijaci u prodavničici u kojoj se prodaju kore za pite. Ništa lakše a ukusnije, verujte mi! Ja ih spremam sa piletinom na moj način i svaki put se toliko najedem da jedva dišem posle ručka :D. Znam da nije ženstveno ali šta da radim kad ih obožavam :). Mlinci su inače vrsta testa hrvatskog i slavonskog porekla.
SASTOJCI :
5oo gr mlinaca,
5oo gr filea piletine ili ćuretine,
5oo ml neutralne pavlake za kuvanje,
1 čaša kisele pavlake (18o gr),
1 kocka supe,
senf za premazivanje piletine,
so po ukusu,
origano ili neki drugi suvi začin
 PRIPREMA :

Mlince potopiti u vrelu vodu koja je provrila sa kockom supe. Možete  ih izlomiti ili ih ostaviti tako veće, po želji. Piletinu posoliti i premazati senfon pa je propžiti dok ne dobije zlatnu boju. Neutralnu pavlaku sa kiselom pavlakom promešati i staviti na šporet da provri.
U pavlake staviti origano ili neki drugi začin. U posudu za pečenje ređati prvo mlince pa piletinu i preko nje sos od pavlake i tako redom dok se sve ne potroši. Mlince sa piletinom zapeći u rerni oko 1h i kad se lepo uhvati korica izvaditi iz rerne i ostaviti da se malo prohlade pa navaliti :).
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар