четвртак, 27. фебруар 2014.

PITA BEZ KORA SA PEČURKAMA I KUKURUZOM

Juče nam se ručkalo nešto sa šampinjonima a ja nisam imala baš puno vremena da pravim klasičnu pitu. Iskoristila sam testo koje inače koristim za carsku pitu i umesto šunke stavila pečurke i šećerac koji sam slučajno imala u zamrzivaču. Nisam znala kakva će biti ali sam nekako verovala da ova kombinacija ne može biti loša :). I bila sam u pravu, svima nam se jako dopala. Nisam mogla da dočekam da se pita pošteno prohladi pa sam probala i toplu i hladnu i ne znam koja varijanta je bolja :D.
SASTOJCI :
5 jaja,
1,5 šolja brašna,
1 prašak za pecivo,
400 gr šampinjona,
50 gr margarina,
1 iseckan praziluk,
5 kašika pavlake,
200 gr skuvanog kukuruza šećerca,
2 kašičice soli,
origano ili neko drugi suvi začin.
PRIPREMA :
Odvojiti belanca od žumanaca. Umutiti belanca pa dodati žumanca. Kukuruz prokuvati. Praziluk i šampinjone iseckati pa propržiti na maragarinu sa origanom dok voda ne ispari. Sve ubaciti u smesu sa jajima i promešati.
U brašno staviti prašak za pecivo i ubaciti u vanglu pa varjačom sve promešati da se sjedini i da se napravi lepo kompaktno testo bez grudvica. Posoliti i izliti u pleh obložen pek papirom. Peći u zagrejanoj rerni na 2oo C oko 3o minuta. 
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na PITA SA ŠAMPINJONIMA I PRAZILUKOM.


Нема коментара:

Постави коментар