четвртак, 13. март 2014.

PUNJENE KUKURUZNE KROFNE

Pre neki dan dok sam mesila kukuruzne zemičke palo mi ne pamet da bih mogla da umesim malo više testa i da ga podelim za zemičke i krofne. Tako sam i uradila a dok je testo nadolazilo skoknula sam do prodavnice po potrebne sastojke za punjenje krofni. Negde na internetu sam videla fotografiju punjenih krofni sa paradajzom i tako sam dobila ideju :D. Jako sam želela da ih probam ali naravno sa inovacijama i u svojoj varijanti. I moram vam reći da su bile odlične! Čak nisu ni upile masnoću a paradajz je pustio malo soka unutra pa su spolja bile hrskave a unutra sočne i jako ukusne :).
SASTOJCI :
400 gr  pšeničnog brašna,  
15o gr kukuruznog brašna,
5o gr kukuruznog griza (može i palenta),
1 jaje, 
sveži kvasac, 
100 ml ulja, 
400 ml mleka, 
1 kašičica šećera,
2 kašičice soli,
2 paradajza,
1oo gr šunke,
1oo gr sitnog sira,
ulje za prženje.
 PRIPREMA :
Brašno ubaciti u dublji sud (vanglu) i promešati da se lepo sjedine sve tri vrste brašna pa ubaciti jaje, ulje, mleko, so, šećer i izmrvljen kvasac. Sve dobro izmešati i umesiti kompaktno mekše testo. Ako vam je previše retko dodajte još malo brašna ili ako je tvrdo dodajte još malo mleka. Testo treba da se odvaja od zidova posude i da se ne lepi za prste. Prekriti testo za krofne  krpom i ostaviti da nadođe oko 45min (zavisi gde vam stoji, ako je na toplom i brže će nadoći).
Kada je testo nadošlo izvaditi ga na radnu površinu na koju ste predhodno posuli brašno i podeliti na dva jednaka dela. Pripremiti šunku i sir i iseći na kolutove paradajz. Rastanjiti oba dela testa pa na jedan ređati paradajz, šunku pa sir. Prekriti drugim delom testa i nekom većom šoljom vaditi krofne. Ostaviti ih da odstoje 15~2o minuta pa pržiti u dubokom ulju. Ulje ne sme da se greje na najačoj temperatuturi jer krofnama ne odgovara visoka temperatura. Kad krofne dobiju zlatnu boju sa obe strane vaditi ih na salvetu. Sačekati da se malo prohlade pa navaliti :).
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na KROFNE SA SIROM.

Нема коментара:

Постави коментар