среда, 23. април 2014.

PUŽIĆI SA SIROM

Kada u pekari nema moje omiljene zeljanice uvek se odlučim za pužiće sa sirom jer ih obožavam. I sama ih kod kuće pravim na razne načine a ovo je jedan od najlakših i najlepših. Danas kad sam ih pravila moja deca su bukvalno obigravala oko reren jer znaju kako su meki i ukusni :D. Fotografisala sam korak po korak ali sam jedva uspela od mojih grabljivica da uslikam gotov proizvod. Ovo meko pecivo je zaista lako napraviti a u njemu uživaju i deca i odrasli :)
SASTOJCI :
500 gr brašna, 
1 jaje, 
sveži kvasac, 
100 ml ulja, 
300 ml mleka, 
2 kašičice soli, 
1 kašičica šećera,
2oo gr feta sira,
pavlaka za premazivanje,
susam za posipanje.
 PRIPREMA :
Sipati brašno u dublju posudu i ubaciti jedno jaje, izmrviti kvasac direktno u brašno, dodati ulje, so, šećer i mleko i umesiti. Staviti testo na toplo mesto da bi se diglo od 45 minuta do 1h.
Testo podeliti na 6 loptica. Svaki lopticu razviti oklagijom duguljasto. Po sredini zaseći nekoliko puta nožem ili pica sekačem i posuti sirom. 
Uviti testo u rolat ukoso i formirati pužića. Premazati ih pavlakom i posuti susamom. 
Pužiće sa sirom ređati u podmazan pleh i ostaviti da odstoje 15 minuta pa staviti u rernu predhodno zagrejanu na 2oo C da se peku oko 3o minuta.


Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na RUŽICE SA ZELJEM.

2 коментара: