четвртак, 19. јун 2014.

KUPUS ČORBA (posna)

Kupus kao salatu obožavam ali moram priznati da do skoro nisam ni mogla okusim kuvani kupus. Od detinjstva sam preskakala ručak kada je na meniju čorba od kupusa ili tzv slatki kupus. Ali kada sam ja postala majka i kada sam iscrpela skoro sve ideje za kuvana jela morala sam da se oprobam u spremanju ove čorbe. Iako sam ljubitelj mesa prvi put ga nisam stavila i od tada ga samo tako i kuvam. S obzirom da vodim blog za hranu to sve treba degustirati pa se često prejedem i nekad se zaista zasitim testa i slatkiša a ova čorba je odlična za čišćenje organizma i puna je vitamina pa je zdravo pojesti tanjir ili dva ove čorbe s vremena na vreme. Sećam se još iz detinjstva  neprijatnog mirisa prilikom kuvanja kupusa ali kada se priprema na ovaj način kuća lepo miriše na čorbicu. Moja mlađa ćerka je upravo poručkala dve činije ove čorbe i konstatovala da joj je omijena a ima samo 4 godinice :D.
SASTOJCI :
1 glavica crnog luka,
1 praziluk,
1 veća šargarepa,
2 čena belog luka,
1 kg kupusa svežeg,

1 kocka supe od povrća,
1 kašičica origana,
2 kašike maslinovog ulja,
1 L soka od paradajza (domaćeg ili kupovnog),
2 L vode,
so po ukusu. 
PRIPREMA :
Crni luk i praziluk sitno iseckati pa staviti u šerpu da se dinsta. Preliti maslinovim uljem i sa pola čaše vode pa dinstati 5 minuta.
Beli luk iseckati, šargarepu očistiti i izrendati pa ubaciti u šerpu sa lukom i preliti sa čašom vode. Dodati kocku supe u kašičicu origana i dinstati još 5 minuta. 
Kupus sitno iseckati i ubaciti u šerpu. Naliti sa paradajz sokom i 2 L vode. 

 Smanjiti temperaturu na šporetu na pola i kuvati još oko 1h. Pred kraj posoliti po ukusu.
Ovoj kupus čorbu nije potrebna  zaprška, lepa i ukusna i zdrava takva kakva jeste :).
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na PARADAJZ ČORBA SA ŠAMPINJONIMA.

Нема коментара:

Постави коментар