четвртак, 17. јул 2014.

KIPARSKA SALATA

Jutros u 5h smo stigli iz Grčke pa sam rešila da vas odmah obradujem sa jednim laganim grčkim receptom kao što sam obećala :). Sunce nas je ogrejalo, morska voda okrepila a grčka hrana oduševila. Grčka je zemlja mojih snova i kada bih imala priliku celo leto bi uživala na plaži uz grčke specijalitete i grčko belo vince :). S obzirom da smo bili sa ćerkom ceo dan smo provodili na plaži i za tu priliku sam uglavnom pravila sendviče. Ipak, sendviči dosade koliko god da sam se trudila da svaki dan pravim nešto drugačije pa sam malo istraživala grčku kuhinju i pronašla divne brze ukusne recepte koji su nam ulepšali boravak na moru. Jedna od njih je ova kiparska salata. Uz par komada tost hleba i neizostavnih maslina kojima je ova zemlja bogata ova salatica je sjajan lagani obrok :D. Uz nju vam treba samo čaša hladnog belog vina da bi užitak bio zagarantovan :).Ovu laganu salatu možete pronaći u gotovo svim njihovim marketima ali je lako možete napraviti i sami kada se vratite kući :). 
SASTOJCI :
3 sveže šargarepe,
3 kisela krastavca ili pola manje glavice svežeg kupusa, 
2oo ml majoneza,
2oo ml grčkog jogurta,
1 kašika maslinovog ulja,
soli po ukusu.
PRIPREMA :
Šargarepu i karastavce (može i sveži kupus) izrendati. Majonez i grčki jogurt pomešati sa šargarepom i krastavcima, dodati kašiku maslinovog ulja.
Promešati sve da se lepo sjedini pa ostaviti u frižideru da se ohladi. Poslužiti uz tost hleb kao predjelo ili kao prilog uz glavno jelo :).
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na SALATA OD KREM SIRA ZA 5 MINUTA.




Нема коментара:

Постави коментар