четвртак, 3. јул 2014.

KOKTEL PITICE SA KOBASICOM

Za vikend smo proslavljali rođendane uz roštilj u prirodi :). A gde je roštilj tu su i obevzne kobasice koje svi vole. Ipak, uz moju megalomansku procenu mesa je ostalo, a ostalo je i kobasica koje sam razmišljala kako da iskoristim da se ne bi bacile. Pre nekog vremena sam pravila hot dog pitice i tako sam rešila da probam i ovu varijantu pite sa roštiljskom kobasicom :D. Planula je u rekordnom roku :D. Svima nam se zaista dopala i sigurna sam da ću je praviti opet pa makar kad sledeći put budemo išli na roštilj kupim veću količinu samo zbog ove ukusne pite :). Vi ako imate uskoro neku feštu od srca vam preporučujem da se baš ove pitice nađu na švedskom stolu :).
SASTOJCI :
5oo gr kora za pitu,
3 para kobasica (6 štapova),
oko 2oo gr senfa,
ulje za mazanje kora.
Za premaz :
kašika pavlake,
1 jaje,
susam za posipanje. 
PRIPREMA :
Pre svega kobasice ispecite i isecite prvo na pola pa te polovine uzduž još na pola. Kore podelite na pola. Svaku polovinu premažite uljem pa je preklopite na pola.
Premažite koru u debljem sloju senfom pa stavite  parče kobasice. Ako su vam kore tanje dobićete više komada pa kobasice možete podeliti na tri dela pa svaki na pola a to uradite i ako želite manje pitice.
Preklopite krajeve i urolajte koru. Premažite pitice sa kobasicom razmućenim jajetom sa kašikom pavlake i pospite susamom. Pecite u zagrejanoj rerni na 2oo C oko 25 minuta. Poslužite tople ili hladne uz pivce :D.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na HOT DOG PITICE.


Нема коментара:

Постави коментар