понедељак, 4. август 2014.

PLAZMA TORTA SA ŠUMSKIM VOĆEM

Plazma je skoro svima omiljeni keks a torte od plazme su prosto neodoljive. Mogu se spremati na razne načine ali im je svima zajedničko što se ne peku. Dakle, kada nemate puno vremena ili jednostavno nemate ideju šta bi mogli slatko da spremite, ili prosto želite da zadivite goste, plazma torta je uvek dobar izbor :). Tako sam ja juče preterula po kući, em je bila nedelja em me mrzelo da idem do prodavnice, i napravila tortu od sastojaka koje imam :D. Nije mi ispala loše, šta više, toliko je ukusna da ću je sigurno opet praviti.
 SASTOJCI :
2 pudinga od čokolade,
1 L mleka,
8 kašika šećera za puding,
1 kašika gustina za puding,
5o gr margarina, 
3oo gr plazma keksa,
1oo gr mlevenog plazma keksa,
1oo gr čokolade,
3oo gr šumskog voća.
PRIPREMA :


Puding skuvati sa 8 kašika šećera i kašikom gustina u 1 L mleka po standardnoj proceduri. Ostaviti ga da se ohladi pa ga razmutiti sa margarinom. Plazma keks izlomiti pa ga pomešati sa pudingom. Dodati mlevenu plazmu. U kalup staviti pola fila pa preko njega rasporediti nožem narendanu čokoladu. 

U drugu polovinu fila dodati šumsko voće. Fil sa šumskim voćem staviti preko čokolade. Tortu ostaviti preko noći u frižideru a pre služenja je dekorisati po želji. Ja nisam imala šlag pa sam je posula čokoladnim mrvicama :D.
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na PLAZMA VOĆNA TORTA.

Нема коментара:

Постави коментар