среда, 10. септембар 2014.

MIMOZA SALATA

Kremaste salate su omiljene na svim proslavama a posebno se ručkaju u vreme slava. Mimoza salata je neizostavno predjelo. Brzo i lako se sprema, nije preterano skupa i može se jesti i sama sa tost hlebom za večeru ili doručak. Nailazila sam na razne recepte i svaki ima nešto različito a ja je spremam na klasičan način bez nekih izmišljanja i dodataka. Međutim, moja kuma ne voli majonez pa sam zbog nje umesto majoneza jednom stavila krem sir i odlično je ispala. Napisaću vam standardni recept a vi ako ne volite majonez zamenite ga krem sirom i uživajte u kremastom ukusu :D.
SASTOJCI :
3 krompira,
4 jaja,
2oo gr šunke,
15o gr trapista,
2oo ml majoneza,
2 kisele pavlake (od 18o ml),
so po ukusu. 
PRIPREMA :


Krompir skuvati u ljusci pa ga oljuštiti, lepo iscediti i izrendati na dno posude u kojoj ćete slagati salatu. Moj predlog je da to bude staklena posuda da bi se videli redovi salate :). Majonez i pavlaku sjediniti i posoliti po ukusu. Trećinu fila od majoneza premazati preko krompira. Šunku izrendati preko fila pa opet premazati filom. Kačkavalj izrendati pa opet prekriti ostatkom fila. Na kraju na sitno rende izrendati tvrdo kuvana jaja. Mimoza salatu staviti u frižider da se lepo ohladi i sjedini pa poslužiti kao predjelo ili kao dodatak uz ručak.
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na SLANA TORTA MIMOZA SA KREKERIMA.

1 коментар: