понедељак, 29. септембар 2014.

PALAČINKE

Verujem da ste svi pravili palačinke ili bar probali po raznim receptima. Uglavnom se recepti za palačinke sastojke iz "otprilike" sastojaka i nikada niste sigurni da da li dovoljnon retko ili gusto kao ni koliko ćete komada dobiti. I ja sam se mučila sa odokativnim dodavanjem sastojaka dok nisam pronašla jednostavan ali odličan recept za palačinke. Od kada ih spremam po ovom receptu svaki put sam sigurna da će mi uspeti svaki komad i da će biti meke i ukusne čak i sutradan. Od ove mere se dobije dvadesetak komada a ja ispečem pola za slane pa dodam vanilin šećer i onda pečem slatke palačinke. Dakle, ako ste do sada imali problem probajte ovaj recept za najbolje palačinke i oduševite sve vaše degustatore :).
SASTOJCI :
3 jaja,
2o kašika brašna,
1 L mleka,
1oo ml ulja,
prstohvat soli,
prstohvat sode bikarbone,
1 kašika šećera,
2 kesice vanilin šećera (2o gr). 
 PRIPREMA :


Tri jajeta  razbijte u posudu u kojoj ćete mutiti testo. Dodajte šećer, sodu bikarbonu, so i vanil šećer. Odmah dodajte i brašno, ulje i mleko. Sve umutite mikserom da smesa bude penasta (ako to radite ručno rizikujete stvaranje grudvica). U dobro zagrejan tiganj za palačinke kutlačom sipajte pripremljenu smesu. Pecite palačinke sa svake strane nekoliko minuta. Filujte ih sa kremom ili džemom, po želji :).
Pogledajte i VIDEO UPUTSTVO.

Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na ROLNICE SA JABUKOM I ČOKOLADOM.















3 коментара: