среда, 10. септембар 2014.

PITA SA MESOM

Sigurno ste primetili da me nema a to je zato što smo se selili i nisam imala internet i uslove da radim. Moram da priznam da sam se uželela kuckanja a i kuvanja mada sam čim mi je kuhinja bila gotova spremala klopu. Nakupila sam nekoliko recepata i jedva čekam da ih podelim sa vama :). Prva na redu je ukusna i laka pita sa mesom. Dakle, nije teška za pripremu a u njoj uživaju svi koji je probaju. Pita sa mesom pripremljena na ovaj način je sočna i preukusna :D.
SASTOJCI :
5oo g tankih kora za pitu,
5oo g mlevenog mesa,
2 glavice luka ili 2 praziluka,
5o~1oo ml ulja,
 1 ravna kašičica soli ili po želji vegete,
1 kašičica bibera ili origana,
 3 jaja,
2oo ml kisele vode.
Za preliv :
1 jaje,
1 čaša kiselog mleka ili jogurta,
5o ml ulja,
 1 kašičica soli.
PRIPREMA :


Luk iseckati sitno, izdinstati na srednjoj vatri sa kašičicom soli na 5o-1oo ml ulja, dok malo ne omekša. Dodati mleveno meso, varjačom "gnječiti" da se usitni. Dodati biber ili origano. Dinstati 10-ak minuta na nižoj temperaturi. Kad se meso ohladi dodati 3 jaja i  kiselu vodu.
Ređati 2 kore, potom premazati filom, 2 kore i opet fil, a potom urolati u rolnu.
Ovim redom raditi dok se ne utroše kore i fil.
Uključiti rernu da se greje na 2oo°C. Na dno tepsije sipati malo ulja i razmazati pa poređati rolnice. Sirovu pitu od mesa iseći oštrim nožem na rolatiće. Napraviti preliv od jajeta, ulja i jogurta. Ravnomerno preliti pitu pre pečenja. Pitu sa mesom peći dok lepo ne porumeni.
Prijatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na HOT DOG PITICE.

Нема коментара:

Постави коментар