четвртак, 6. новембар 2014.

ČOKOLADNA FANTAZIJA SA JABUKAMA

Pre neki dan sam dobila punu kesu lepih jabuka koje sam morala da iskoristim za neki sočni kolačić. Danima mi se mota po glavi nešto slatko, sošno, čokoladno, a jabuke su taman lepo legle toj ideji. Tražeći brze i lake recepte, i što je najbitnije ne preterano skupe, naišla sam na ovaj fantastičan kolač koji sam naravno modifikovala po svom ukusu. U svakom slučaju, to je to, čokoladna fantazija sa jabukama! Na izgled vam se možda učini da je komplikovan i da se malo duže sprema ali baš je suprotno od toga. Gotov je za čas i uopšte nije zahtevan za pripremu, a toliko je ukusan da ćete tražiti parče više :D.
SASTOJCI :
za koru :
5 jaja,
čaša šećera (2oo ml),
pola čaše ulja,
čaća ipo brašna,
3 kašike kakaa,
1 vanilin šećer,
1 prašak za pecivo,
1 kašičica cimeta,
I još pola čaše mleka pomešanog sa kašikom ruma ili čoko likera.
za fil :

3 veće jabuke,
1oo ml vode,
2 vanilin šećera,
3 kašike ruma,
1oo gr čokolade,
125 gr margarina.
Glazura :
1oo gr čokolade,
2 kašike ulja,
5o gr margarina.
PRIPREMA :


Odvojiti belanca od žumanaca i umutiti belanca u čvrst šne postepeno dodavajući šečer. Pred kraj dodati i vanilin šećer. Ubaciti žumanca i mutiti dok ne dobijete penastu smesu. Dodati ulje i mutiti još malo. Odložite mikser. Suve sastojke, brašno, kakao, prašak za pecivo i cimet pomešati pa ubaciti u smesu i varjačom ili špatulom lagano umešati pazeći da razbijete sve grudvice. Smesu za koru izliti u podmazan pleh (2ox3o) ili obložen pek papirom i peći u zagrejanoj rerni na 2oo C oko pola sata. Kada je ispečena i prohlađena podeliti je na pola. Donji deo vratite u pleh i prelijte sa mlekom i rumom. Gornji deo kore ostavite za fil.
Za to vreme pripremiti fil. 
Jabuke oljuštiti i izrendati. U šerpici pomešati jabuke, vodu, rum, šećer i vanilin šećer pa kuvatti do ključanja. Skloniti sa ringle pa dodati čokoladu i margarin i mešati dok se ne rastope. U smesu ubaciti izmrvljenu polovinu kore koju smo ostavili za fil. Mikserom, i to onim metlicama za testo, sjediniti koru sa jabukama. 
Rasporedite fil preko kore. Na kraju istopite čokoladu sa margarinom i uljem i prelijte preko fila. Tako pripremljen kolač treba da odstoji na sobnoj temperaturi dok se lepo ne ohladi pa tek onda ide u frižider na nekoliko sati. 
Ja sam ga sekla na željeni oblik (kocke, šnite itd...) posle hlađena ali vama preporučujem da ga isečete pre stavljanja u frižider da vam glazura ne bi popucala kao meni :).
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na LEDENE GRIZ KOCKE.

Нема коментара:

Постави коментар