субота, 20. децембар 2014.

ŠTANGLICE SA SIROM

Od kada sam počela da pišem blog primetila sam mnogo više pažnje obraćam na kuvanje i serviranje. Ako ne tražim po internetu recepte ili gledam kulinarske emisije na televizoru, ja pričam sa ljudima o hrani i razmenjujem iskustva i recepte. Kao što ste mogli da primetite već, testa i peciva su mi omiljeni i za pravljenje i za ručkanje. Ne sećam se da mi nešto što sam ručno mesila nije uspelo, dok za torte recimo ne mogu baš da se pohvalim. Predamnom je tek put koji treba da pređem da bih se svrstala u iskusne kuvarice. Mada, znam da mnogo vas rado i čita i priprema moje recepte, ja ponekad nisam zadovoljna izgledom. Ali šta da se radi, nisam profesionalna kuvarica a i još sam mlada (mnogi od vas su mi pisali kako su iznenađeni mojim godinama i kuvarskim umećem) pa se nadam, i radim na tome, naučiću :). Pošto sam za testa vešta onda da podelim jedan provereni recept koji mnogi obožavaju. Štanglice sa sirom možete poslužiti kao grickalice ili za doručak i večeru. Mislim da se uz pivce idealno slažu pa možete iznenaditi i društvance :D. 
SASTOJCI :
5oo gr brašna,
25o gr margarina,
2 jaja,
1 prašak za pecivo,
1 kašičica soli,
5oo gr sitnog sira.

PRIPREMA :
Umutiti margarin i 2 jajeta, pa dodati izmrvljen sir i sjediniti. Zatim dodati brašno pomešano sa praškom za pecivo i posoliti. Sve lepo sjediniti i rukama umesiti testo, koje ne treba da odmara. Na pobrašnjenoj površini razviti testo na debljinu od 1 cm, dužine oko 5~6 da budu iste, pa seći štanglice.  Ređati štanglice u pleh koji podmazan margarinom. Premazati štanglice po želji umućenim jajetom ili samo belancetom i po želji posuti susamom iili kimom. Peći u prethodno zagrejanoj rerni dok ne porumene. 
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na KIFLICE SA SIROM.

Нема коментара:

Постави коментар