петак, 26. јун 2015.

DOMAĆI ŠTAPIĆI~SLANCI

Kad god prođem pored pekare za oko mi zapadnu slani štapići zvani slanci. Kao dete sam ih obožavala ali kako sam rasla tako sam otkrivala i ostala peciva. Nedavno sam ih poželela i rešila da ih napravim sama. Čini mi se da je domaća verzija još lepša, ali u svakom slučaju su mi se vratila lepa sećanja na detinjstvo. 
SASTOJCI :
500g mekog brašna,
1 kockica kvasca (40g),
250 ml mleka,
3 kašike kisele pavlake,
prstohvat soli,
kašičica šećera.
Za preliv :
3 kašike brašna,
3 kašike soli,
oko 80g vode.

PRIPREMA :
Od date količine mleka odvojiti malo za kvasac.
Pomešati kvasac, mleko i kašičicu šećera i ostaviti da naraste.
Pomešati brašno, ulje, pavlaku i nadošli kvasac.
Dodati preostalo mleko i zamesitti meko testo.
Ostaviti testo prekriveno krpom oko 30 minuta da naraste.
Testo premesiti još jednom, pa ga prebaciti na pobrašnjenu radnu površinu.
Formirati loptice veličine jajeta i svaku rastanjiti oklagijom u loptasti oblik.
Uviti u formu kifle i slagati na pleh obložen pek papirom.
Zagrejati rernu.
Slance peći oko 15~20 minuta na 200 C.
Pred kraj umutite slani preliv od datih sastojaka koji treba da bude gušći od smese za palačinke.
Prelijte svaku kiflu i vratite u rernu da se dopeče.
Prijatno! 

Ne propustite i ovaj recept! Klik na RAZLJEVAK.

2 коментара: