петак, 18. септембар 2015.

SUVA PITA SA JABUKAMA

Pre neki dan mi je draga drugarica poslala recept sa izjavom "TOP JE". Naziv nisam pročitala, tj nije ga bilo, pa sam ga sama smislila. Suva pita najviše odgovara ovoj divnoći, a videćete i zašto :). Dakle, počinjem da čitam sastojke, čekiram, imam sve u kući, mislim se  ovih dana ću. Mada, nešto mi tu nije bilo jasno! Kako može kolač ili pita da se naprave od suvih sastojaka bez ikakve tečnosti ili jaja?! Reko ajd, možda je nešto izostavila, sad ću ja da iztražim malo po internetu. I gle čuda, naiđem na slične recepte i nazive "suva pita" "sipana pita" čak i "sočna pita" i tako juče reših da je napravim. Kad već imam sve i ne iziskuje puno vremena što da ne...Mislim se, šta tu može da se pogreši. Ako i ne bude ukusna ili tvrda neću potrošiti ništa specijalno, ići će u đubre iako ne volim da bacam hranu. Kad ono, ljudi moji, to je tako ukusna, tako sočna, tako moćna pita koja mi je zamirisala celu kuću. Jendom rečju ČUDO od pite! Moram da napomenem da je autorka recepta rekla da bi je ona nazvala "neverni Toma" iz razloga što niko, ali niko, ne može da veruje da kolač može da bude tako ukusan i sočan bez trunke tečnosti. Ovo je definitivno jedan od recepata koja svaka žena MORA da ima u svojoj svesci! Ništa prostije, ništa jednostavnije, ništa jeftinije i ništa lepše i bukvalno svi mogu da je naprave. Tačka! :)
SASTOJCI :
1 čaša (za jogurt) griza,
1 čaša brašna,
1 čaša šećera,
1 prašak za pecivo,
1 vanilin šećer,
100g margarina,
500g rendanih jabuka a može i više(znači više celih),
cimeta po želji (ja sam stavila 3 kašičice).

PRIPREMA :
Sve suve sastojke pomešajte.
Izrendane jabuke pomešajte sa cimetom.
Dno pleha, ja sam pekla u plehu za kiš od 24 cm, podmažite i pospite brašnom da se pita ne bi zalepila.
Rukom pospite sloj suvih sastojaka toliko da se ne vidi dno tepsije.
Preko sloja griza pospite red jabuka u debljem sloju.
Preko jabuka opet griz, pa opet jabuke i na kraju red griza.
Na zadnji sloj izrendajte margarin.
Zagrejte rernu na 200C i pecite pitu oko 40 minuta.
Na kraju možete poprskati rastopljenom čokoladom ili posuti šećerom u prahu.
Prijatno!


Ne propustite i ovaj recept! Klik na SLATKE MAKARONE SA PREZLAMA.

Нема коментара:

Постави коментар