уторак, 11. октобар 2016.

BRZI KREMASTI KOLAČ SA JAGODAMA


Ovaj brzi kremasti kolač sa jagodama zaslužuje da bude prvi predstavjen za mesec oktobar. Od nekoliko kolača koje sam pravila u poslednje vreme, ovaj kolač je na nas ostavio najveći utisak. Posebno se meni svideo jer se baš brzo sprema, dakle ne oduzima mi puno vremena. Deca ga vole, odrasli obožavaju jer je mekan i sočan toliko da se topi u ustima, tako da i oni malo stariji mogu da ga njupaju bez mnogo muke hehehehe :D. Nama je popravio jesenje, uspavano raspoloženje. Da vam ga ja više ne bih hvalila, evo recepta pa mi javite svoje utiske :).
SASTOJCI:
20 komada petit beurre keksa,
800ml mleka,
2 pudinga od vanile,
8 kašika šećera,
1 kesica vanilinog šećera,
1 kašika brašna,

Za fil sa jagodana:
500ml slatke pavlake,
300~400g jagoda,
100g šećera u prahu,
1 želatin.

PRIPREMA:
Od pripremljenih 800g mleka odvojite malo za puding.
Stavite ostatak mleka sa 8 kašika šećera i vanilinim šećerom  da se kuva.
Puding izmešajte sa mlekom koje ste izdvojili i sa kašikom brašna, pa kad mleko na šporetu provri zakuvajte puding.
U zagrejano mleko umačite keks i slažite u pleh dimenzija 30X20.
Meni je stalo tačno 20 komada.
Keks možete umakati u mleko koje se kuva za puding, samo po malo pa nećete potrošiti puno mleka.
Vreo puding prelihte preko keksa i ostavite da se ohladi.

Ako su vam zaleđene jagode odledite ih i procedite, a ako spremate sa svežim samo ih ubacite u blender.
Od 500ml slatke pavlake izdvojite 300ml i čvrsto umutite sa 100g šećera u prahu.
U to dodajte sitno iseckane jagode.
Ako su vam jagode bile zaleđene samo ih ubacite u umućenu slatku pavlaku i mutite još malo da se sve lepo sjedini.
Želatin potopite sa 4 kašike hladne vode, pa kad nabubri zagrejte i umešajte u fil sa jagodama.
Taj fil rasporedite preko ohlađenog pudinga.
Ostatak slatke pavlake umutite i taj đlag premažite preko fila sa jagodama.
Stavite kolač u frižider da se hladi, najbolje je preko noći (bar je meni sutradan lepši), isecite na kocke i poslužite.
Prijatno!


Ne propustite i ovaj kolač! Klik na LEDENE KOKOS KOCKE.

Нема коментара:

Постави коментар