четвртак, 26. јануар 2017.

PILEĆI MEDALJONI


Piletina na sto načina i nikad ne dosadi. Ovog puta sočna i vrlooo ukusna sa raznim dodacima, piletina koja se topi u ustima. Pileći medaljoni, često servirani po restoranima, pravi su praznik za nepca. Spremani u kućnoj radinosti još su ukusniji jer je u njih uložen tajni sastojak. Koji? Paaa, ljubav naravno :). Ne čekam da mi se najave gosti, često svoje najmilije obradujem nekim specijalitetom koji nije baš svakidašnji na trpezi, i skoro svaki put kada spremim nešto ovako ukusno ja zovem goste. Jer, hrana je najbolji način da se određenim ljudima zahvalite što su u vašem životu. Kroz te slasne zalogaje im poručujete da ih volite. A kada im na licu vidim zadovoljni osmeh ništa me više ne čini srećnijom. A sa piletinom nema greške. Svi je vole i svi uživaju. Ovako servirana je baš svečana i primamljiva. Neko bi rekao da sam se baaaššš potrudila, ali ja ću vam reći da mi spremanje ovog jela nije oduzelo puno vremena  i da sam baš uživala. Ubedila vas da probate? Ajmo na recept :)
SASTOJCI:
500g pilećeg belog mesa,
200g kačkavalja,
6 debljih kolutova pečenice,
20g parmezana,

250ml mleka,
1 kašika putera,
1 kašika brašna,
so po ukusu.

PRIPREMA:
Pileće meso iseći na 6 šnicli, staviti ih pojedinačno u kesu i istanjiti ih čekićem za mesom.
Posoliti, pobiberiti, pa krajeve šnicli preklopiti i rukama pritisnuti tako da se dobije medaljon (okrugla forma).
Propržiti medaljone po nekoliko minuta sa svih strana.
Izvaditi ih iz tiganja i staviti na neko toplo mesto.

Napraviti bešamel sos.
Kockicu putera staviti u šerpicu da se rastopi.
Tu dodati kašiku brašna, promešati i naliti mlekom.
Uz neprestano mešanje kuvati dok se ne zgusne.
Skloniti sa šporeta i tu umešati parmezan.
Medaljone složiti u pleh, preko njih poređati po list pečenice a preko pečenice preliti po malo bešamel sosa.
Preko medaljona posuti rendani kačkavalj.
Zapeći ih u rerni dok se kačkavalj lepo ne rastopi.
Pileće medaljone poslužiti uz pire krompir ili pomfrit i uz omiljenu salatu.
Prjatno!

Ne propustite i ovaj recept! Klik na PILETINA U SOSU I PROKELJ.

Нема коментара:

Постави коментар